7 Mayıs 2009 Perşembe

Canım Annem Benim Annem














Çok yoruldum 5 aydır gece gündüz. Önce kitap sonra sergi . Sesim çıkmıyor artık. Kısıldı.Zayıfladım. vs. vs. Bir çok şeyi ihmal ettim.
Amaaaaa herşeye değdi. Forografları İstinye Park ortasında öyle asılı görmek herşeye değdi inanın.
Çok mutluyum. Yeni projelere yelken açıyorum şimdi.Belki uluslararası bile olabilir kim bilir.
Açılış çok görkemli oldu. Basının çok ilgisini çekti.Ünlü anneler ile elele Açeve destek.Onların sinerjisi ile bu sergi zaten gerçekleşti. Sevgili arkadaşlarım Banu ve Müge projenin temel taşlarıydı. Onlara çok teşekkür ediyorum.
Herkesin anneler gününü ve özellikle kendi annem canım annemin anneler gününü kutluyorum.



1 yorum:

a. gizem dedi ki...

elinize sağlık.. İst da olmadıgım için gezemedim; deliler gibi merak da ettim, yukardaki fotoğraflardan anladığım kadarıyla çok çok başarılı :)
sevgiler