14 Temmuz 2008 Pazartesi

Adile Sultan Sarayında bir prenses...



Bu hafta sonu gerçekten çok yoğun geçti. 3 gelin birden çektim. Ama çoooook keyifliydi.Bir heyecan bir heyecan. Anneler daha da heyecanlı oluyor. Bir an kendimi düşündüm. Eee.... Eda evlenirken bende hazırlanıcam,süslenicem kim çekicek benim güzel kızımı...Dayanamam ben ,yine ben çekerim gibi geliyor. Aynı şey doğumda da geçerli.O heyecanla acaba makinayı elime alabilir miyim bilemiyorum.Yok yok dayanamam ben ,çekerim, olmaz.
Bu hafta Aslıyı koydum. Çok güzel bir gelin oldu.
(Adile Sultan harika bir mekan,mutlaka gidip görün.Her iki köprüyüde görüyor ,panoromik İstanbul manzarasına sahip.)
Gelinlik son anda geldi,yüreğimize iniyordu,doğrusu.Mutluluklar diliyorum...

2 yorum:

a. gizem dedi ki...

fotoğraflar gerçekten çoook güzelmiş, yeni yeni keşfediyorum blogunuzu :) ama gelin , gelinin saçları ve tacı da çok farklı ve özelmiş...

Adsız dedi ki...

gelinlik tac muthiş ama bence asil guzel olan gelin bu arada fotografı ceken sizide tebrik ederim butun guzellikleri bir fotografa muthıs sergilemissiniz.