20 Temmuz 2008 Pazar

canım annem






Eveeet. Tanıyan ,bilen bilir benim güzel annemi.Çok beceriklidir ayrıca. Örgü örmeye bayılır. Bir de örgü makinası var,bir türlü vakit ayırıp öğrenemedim. Şimdilerde bilgisayara merak saldı.Girmediği site yok. Güzel siteleri bana gönderir,Enharın bloğuna birde salıncakta iki kişi bloğuna hergün mutlaka bakar.Haberiniz olsun. Bu arada bu iki bloğuda şiddetle tavsiye ediyorum çok eğlenceli keyifli siteler.Eda ya barbi siteleri bulmuş Eda çok eğleniyor tabii.
Ege ye de oyun sitesi bulmuş en son.Arada vakit bulursa örgü mutlaka örer ama şimdi yaz ara verdi. Size son kreasyonundan örnekler sunuyorum .

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Annenize sevgilerimi gonderiyorum. Blogumu takip ediyor oldugunu duymak beni inanilmaz mutlu etti...

Haydins dedi ki...

Cok guzel yeni kreasyon..Ellerine saglik annenizin..Sevgiler..

serrose dedi ki...

bende enhardan gorup geldim
ellerine saglik annenizin super olmus